środa, 30 grudnia 2015

Czas nie istnieje!

"Cóż za fantastyczna myśl przyszła mi do głowy: aby w ogóle nie zwracać uwagi na czas"

William Hazlitt

Cóż bowiem jest tak magicznego by rzec, że zmiana z 5 na 5 coś zmienia?
Potrzeba jak pchającego kule od kręgli. Jaki jest największy motor, przedziwny ciąg ku zmianie? Jakiej ja potrzebuje zmiany zatem? Zachowuje wewnątrz stan, że jestem szczęśliwy! Zdać sobie sprawe z tego, że jest się szczęśliwy. Co to znaczy? Co to znaczy? To znaczy, że spełnia się we mnie samym i dokonuje to, co możliwe na tą chwile.
 I mógłbym być ceniony za jasny umysł, za każdą twórczą myśl, ceniony przez 14 000 000 osób, jednak nie jestem, mógłbym też wówczas mieć znacznie więcej tych pospolicie mówiąc zielonych, przez które większa część świata zaprzedała dusze! Jednak to się nie dzieje. Jednak zachowuje wszystko, bowiem czynie to, co możliwe nie oczekując. Zatem, to najwspanialszy możliwy czas szczęścia. Bowiem jakie posiadanie obliguje do szczęścia? Pragniemy 1000 spraw, które jeśli by się spełniły nie dały by szczęścia. Najpiękniejszy to moment gdy czynimy coś, co jest zgodne z prawdą kim ja jestem? Tym kim się staje przez wszystko, co robie. Nikt mi tego nie nakazuje. 

Jestem wiem dziś niepoznany, jedynie na palcach dłoni moge zliczyć to poznanie.
I pisze te słowa, bym miał je kiedyś w pamięci. Jeśli bowiem zachowam tą chwile teraz, chwile szczęśliwości niech i będzie mi dodane. Jednak dobro o które tu chodzi to tylko bezwzględnie, poznanie mnie samego ku temu by móc mówić człowiekowi o nim samym. Bo tylko to mam na względzie. Jednak sam chce i pragne być człowiekiem o którym mówie. By być teraz szczęśliwym nie musze być sławnym artystą, aktorem, ... jedynie Człowiekiem to największe wyzwanie jakie odnajduje w swoim życiu.

 Bycie Człowiekiem Sercem i Duszą!

Istotnie i mam kilka, bądź jedną taką rzecz, która jest nieustannym czekaniem, że czekam chwili ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz