piątek, 9 października 2015

Rektor Łódzkiej filmówki:
"Nie oglądamy polstatu, tvn itp."
Jak tu nie podzielić, jak podzielam, jestem zgodny, jestem na tak, na zaś, na dziś i jutro.
Byłem 6 miesięcy temu w Krak w pewnym miejscu, nie chodzi tu o to, że można było tam się napić alkoholu, nie przyciągneła mnie tam również żadna napotkana osoba, A potrzeba fizjologiczna. Nie o niej będe jednak mówił. Może gdybym miał 1,5 roku i potrafił wówczas posać było by to wtedy niezwykłe. Dla bardzo młodego człowieka to wielka rzecz. Wracając ściany pomieszczenia były pokryte gazetami z lat 1990 to ten czas. Co mnie takiego zatrzymało? Te artykuły tam! Były jakże wspaniałe odwołujące się do rozumu, umysłu tego, co służne, co nie jest kłamstwem.
Dziś świat jest podzielony i nie tyle by nie istniała wzniosłość, powab i piękno, ależ mijam pięknych ludzi. Myśle ostatnio o tym zatem jak być w tym świecie ludzi? Czy być tylko dla siebie? Czy jednak spoglądać i myśleć o innych? I mieć to serce nie podzielne? mieć jedno, lecz nie stargane bezwolnością? Mieć i być.
Jakże nieznajduje słów które by się do tego odnosiły, słów, które były by czymś powszednim jak kanapka z rana. Nie znajduje w świecie, to znaczy Świat kłamie! Wprowadza w umysł człowieka iluzje. Kłamie właśnie telewizja, media, lecz to nie odkrycie, lecz fakt. Realnie jednak to, co słuszne i dobre istnieje i to spotykam.
Gdyby każdy z osobna odnalazł odwage takiego wybrania jest to wówczas wielka zmiana.
Myśle również każdy krok w dobrą strone, jest po prostu, winnien być tak naturalny, bądźmy tylko ludzcy. To jest człowiecze. Tylko i aż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz