poniedziałek, 2 listopada 2015

Projekt Serce

Zapraszam do dołączenia!!

Myśli me ostatnio przykuł czas.
Zastanawiam się na co go przeznaczam i co wybieram? Co ja istotnie wybieram i dlaczego? Ciągle coś chce zrobić i robię to, jeśli jednak nie przyniosło by to nikomu żadnego pożytku na nic to wszystko. Czy w obrębie tej przestrzeni życia w której jestem ten świat wokół mnie jest lepszy, za sprawą tego, że jestem? Czy może jest taki sam? Czy zdarzyło się coś zmienić odwrócić? Czy to moje istnienie niewielkimi krokami, lecz implikuje taką zależność?

Myślę sobie, do póki jestem na ziemi, ciągle jestem, żyje, tak możliwe jest spotkanie, rozmowa. Spotkanie z drugim człowiekiem.
Z Tobą!

Chodzi o to by się spotkać, porozmawiać, poznać drugie życie, znaleźć czas na drugiego człowieka. By otworzyć oczy. Mieć otwarte oczy, by mówić do siebie i słuchać. Tylko słuchać? Tych, których nie znam, których być może nigdy bym nie poznał.

 Chciałbym zatem raz w tygodniu spotkać się z jedną osobą. By z nią porozmawiać, posłuchać i słyszeć.


UWAGA ! !

Wydarzenie nawiązuje do
 PROJEKTU SERCE,
Spektaklu na głos męski w moim wykonaniu. 

28.11.2015 Premiera 
Klub Kazimierz ul. Krakowska 13
Do tego wydarzenia można dołączyć, bardzo zapraszam, co więcej to swego rodzaju dopełnienie tego, do czego zapraszam w tym tu całym opisie spotkania z drugim człowiekiem.


Krzysztof Stanio




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz