środa, 1 października 2014

Wcześniej tego nie dostrzegłem, podoba mi się pierwsza chwila, może taka istnieje, gdy chłopczyk zauważa dziewczynkę, wchodzi pod stół i zaczyna ją całować, zdecydowanie częściej bywa odwrotnie, to dziewczynki wchodzą pod stół za chłopczykami, chciałbym by tak było i teraz!, Pobiegłem za nią i gdy nagle upadła, przestałem biec, była na ziemi, z trawy której wokół było mnóstwo stworzyłem spadający latem śnieg, taka fantazja mnie ogarnęła, chyba jej się to nie podobało, zupełnie tego nie wiedziałem, teraz już jej się podoba, każda chwila wtedy taka była. Ktoś by mógł powiedzieć, że uciekamy tylko wtedy, gdy nie chcemy być złapani, gdy się czegoś boimy, tylko w ten sposób kobieta może nam to pokazać, Ona, One ciągle chciały by być gonione, chwytane. Upadłem i to był mój pierwszy taki raz, zacząłem słyszeć, że jej serce bije, nigdy nie sądziłem, że w takim bezruchu, bezczynności, może dziać się tak wiele, po raz pierwszy usłyszałem bicie jej serca. Nie mogłem przestać!, to było, jest moje największe odkrycie!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz